رزمندگان جوان

رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

یک روزنامه صهیونیستی از وجود 6 پایگاه نظامی سری آمریکا در مناطق مختلف اراضی اشغالی پرده برداشت.

روزنامه "معاریو" در ضمیمه هفتگی خود فاش کرد، در این 6 پایگاه سری مقادیر بسیار زیادی از انواع مهمات، بمب‌های هوشمند، موشک و خودروهای نظامی انبار شده، و یک بیمارستان نظامی 500 تخت خوابی قرار دارد.

این روزنامه مدعی شد در صورت تصمیم برای حمله به ایران از این پایگاه‌ها استفاده خواهد شد.

"دیوید عفری"، فرمانده سابق نیروی هوایی رژیم اشغالگر و سفیر اسبق این رژیم در واشنگتن گفت: «یکی از این پایگاه‌ها در غرب شهر "هرتزلیا" و دیگری در فرودگاه "بن گوریون" قرار دارد؛ بقیه پایگاه‌ها نیز داخل پایگاه‌های هوایی "عوفدا" و "نواتیم" در جنوب اراضی اشغالی قرار دارند.»

وی ارزش سلاح و تجهیزات نظامی انبار شده در این پایگاه‌ها را بیش از یک میلیارد دلار برآورد کرد.

"ولیم ارکین"، از عناصر سابق دستگاه جاسوسی رژیم اشغالگر و پژوهشگر نظامی نیز در این باره گفت: «این پایگاه های نظامی آمریکایی، پایگاه‌هایی محرمانه به شمار می‌آیند و همگی آن‌ها در سنگرهایی امن زیر زمین ساخته شده‌اند. این پایگاه‌ها با این کدها شناسایی می‌شوند: "پایگاه 51" حاوی مهمات و تجهیزات ذخیره شده زیر زمین؛ "پایگاه 53" داخل یکی از پایگاه های هوایی اسرائیل، "پایگاه 54" که متشکل از یک بیمارستان مجهز نظامی نزدیک تل‌آویو است که در شرایط فوق‌العاده از آن استفاده می‌شود. این بیمارستان شامل 500 تخت است؛ پایگاه های 55 و 56 نیز انبار مهمات هستند.»

معاریو فاش کرد، یک پایگاه نظامی دیگر نیز نزدیک مرزهای کرانه باختری وجود دارد که یک شرکت آلمانی با کمک مالی آمریکا آن را ساخته است.

این روزنامه ادامه داد: بر اساس توافقنامه های رژیم اشغالگر و آمریکا، تل‌آویو مسئولیت حمایت و هزینه های این پایگاه های آمریکایی را بر عهده دارد، به صورتی که نظامیان این رژیم و شرکت‌های امنیتی در حال نگهبانی از آن‌ها هستند. افسران آمریکایی نیز از یک پایگاه در آلمان، بر این پایگاه‌ها نظارت می‌کنند. برخی منابع همچنین از وجود 150 نظامی آمریکا در اراضی اشغالی برای انجام مأموریت‌های مختلف خبر می‌دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ] [ 6:4 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 440
بازدید کل : 15717
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1